دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه به نام آدم عاشق

Download New Music Alireza Pishgah – Adame Ashegh

موزیک و ترانه : آمین – تنظیم : هومن آزما

دانلود آهنگ علیرضا پیشگاه آدم عاشق

متن آهنگ آدم عاشق علیرضا پیشگاه

یه چیزی تو چشم تو هست که منو عاشق میکنه آدم عاشق یه شبه یهو یه جا دق میکنه
منو ندیدی تو همش این در و اون در میزنم منو ندیدی یه شبه به سیم آخر میزنم
من بی تو خودمو تو خودم گم کردم میخواستم از تو غافل شم خودمو شکل مردم کردم
من بی تو یه آدم جدیدم عشقم یه عمر از عاشقی غیر از درد دیگه چیزی ندیدم عشقم

دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه آدم عاشق با کیفیت عالی و لینک مستقیم

کی میشه آروم شه دلم کی به تو عادت میکنم
امشب از این حال خراب خودمو راحت میکنم
من بی تو خودمو تو خودم گم کردم میخواستم از تو غافل شم خودمو شکل مردم کردم
من بی تو یه آدم جدیدم عشقم یه عمر از عاشقی غیر از درد دیگه چیزی ندیدم عشقم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی